Huisartsenpraktijk
Bronkhorst

Medewerkers

Dhr. E.A.E. Scheele, huisarts Dhr. E.A.E. Scheele, huisarts
Spreekuur maandag en woensdag en donderdag.
Mw C. Tibosch, huisarts Mw. C. ( Carien ) Tibosch, huisarts
Spreekuur dinsdag en vrijdag.
Mw. Marga Schevers, doktersassistente Mw. Marga Schevers, doktersassistente
De assistente heeft eigen spreekuur voor uitstrijkjes, bloeddrukmeting, oren uitspuiten, wrattenspreekuur, wondverzorging, hechtingen verwijderen, glucose- en Hb meting. U dient hiervoor telefonisch een afspraak te maken bij hen.
Mw. Jose Zuurveen, doktersassistente

Mw. Jose Zuurveen, doktersassistente,

Vaste werkdagen; dinsdag/woensdag hele dag

en afwisselend op maandag en vrijdag.

Mevrouw M.J.M. (Marianne) Cattenstart, praktijkondersteuner Mevrouw M.J.M. (Marianne) Cattenstart, praktijkondersteuner
Praktijkondersteuner Marianne Cattenstart is wisselend op woensdag en donderdag aanwezig. Ze begeleidt patiënten met chronische aandoeningen op het gebied van: Astma-COPD, Hart- en Vaatziekten, Diabetes Mellitus en Stoppen met Roken, voor afspraken ga naar: afspraak
Mevrouw J.P. (Joke) Goudriaan, praktijkondersteuner Mevrouw J.P. (Joke) Goudriaan, praktijkondersteuner
Praktijkondersteuner Joke Goudriaan is wisselend op woensdag aanwezig. Ze begeleidt patiënten met chronische aandoeningen op het gebied van: Hart- en Vaatziekten, Diabetes Mellitus en Stoppen met Roken, voor afspraken ga naar: afspraak
Mevrouw C. (Chloë) Houben, praktijkondersteuner GGZ Mevrouw C. (Chloë) Houben, praktijkondersteuner GGZ
De praktijkondersteuner GGZ (POH-GGZ) richt zich op het ondersteunen of aanvullen van de huisarts bij psychische klachten.
Mevrouw M. (Marieke) Eijsink, praktijkondersteuner GGZ Mevrouw M. (Marieke) Eijsink, praktijkondersteuner GGZ
Site Map